Ahoj chlapi . Vlastním nějakou dobu F 800 GS s absolutní spokojeností !! :-)
Otázka zní , začínám uvažovat o R 1150 GS Adventure . Zajímá mě čistě pro a proti NIC VÍC ! :-)
Důvod je prostý BO a proto se ptám :-)
- 19ka vepredu 110 + telelever znamena uplne jiny projeti
- lip to jede ve vyssich rychlostech 1150
- delsi vzdalenost mezi sedlem a riditkama (1150)
- 800 je vyrazne hbitejsi
- min zere
- modernejsi ko.kotpit
zkouseli jsme to pred lety s morabem prohazovat Xkrat.
Upravil hicks dne 06.09.2017 21:22
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na to se nedá jednoznačně odpovědět. Primárně záleží na tom, proč uvažuješ o změně, kde na motorce chceš jezdit,... Ale pokusím se stručný přehled:
- nezvedneš několikrát za sebou spadlou GSA => zůstaň u F800
- budeš-li jezdit i mimo civilizaci zejména mimo Evropu => přejdi na GSA
- budeš-li jezdit "výlety" s nájezdem 10 tis km a více => přejdi na GSA
- chceš, aby motorka vcelku bez problémů fungovala i po nájezdu 150 tis km => přejdi na GSA
- chceš-li primárně motorku do terénu po Evropě=> zůstaň u F800
- jezdíš-li hodně s bagáží nebo ve dvou => přejdi na GSA
Ale to zásadní je jako i v jiné oblasti. Musí se ti líbit a dobře se ti na ní musí jezdit. Vše ostatní je méně důležité.
P.S. Myslím, že GSA1150 víc než F800 nežere.
Upravil Paji dne 07.09.2017 23:58
Paji napsal:
P.S. Myslím, že GSA1150 víc než F800 nežere.
Na tohle odpovedet muzu, protoze jsme jeli s klukama stejnou, kdy mel jeden to a druhej ono. Rozdil byl vic nez 1 litr ve prospech osmikila, prestoze na nem sedel divocak s tezkou rukou na plynu, ale nemyslim si, ze by to pri vyberu hralo zasadni roli.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Já měl v Bosně průměr 4ltr. Ale o benzinu to neni. Chceš jezdit off? Zůstaň u 800.
Vlastně ani nevím jestli je dobrá volba přejít z nove 800 na starou 1150 . To už možná 12 ka by byla lepší volba.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
na off osmikilo, po cestě 1150 ale spíš 12ku...
včera jsem měl půjčený po dobu servisu osmikilo, dojel jsem s ním domů a zpátky a byl jsem rád, že mi ho půjčili, jinak bych musel taxíkem a bylo by to dražší
ale víc výhod jsem neshledal.
pod trvalým dohledem
Na 8kile jsem najel 36tis a paráda. S přibývyjícími roky jsem přešel na 1150 Gs. Sice je těžší ( zase ne o tolik) ale má jinak posazený krouťák a pro starýho dědka ( 72r.) pohoda. V offu tam dáš za dvě a jen tak si vrkáš plynem. To na 8kile to musíš točit , a na moje rychlosti i třeba na dvojku spojkovat. A obě bez poruch a bez problému v Evropě i Asii.
KUKY se vrací
Jen se zeptám, co tě k tomu vede? Jak jsi se k tomu dostal, k té myšlence vyměnit motorku. Když už, asi bych raději pokukoval po 12 tce DOHC.
Můj názor: 1150 na takové to pojezdění a relax. Je to tupější emočne ploché.
800 ostřejší, modernější, do Offu určitě lepší.
Jak píše Kuky
Jinak je to vše a jen o emocích. Co se ti líbí, to si vem. Svez se na tom. Na dálnici, klikaté silnici, lehký off. Rozhodni se
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Rozhodující moment byl naložený ve dvou a dlouhá cesta . Už to není pro dva tak pohodlné a kultivované !
Ze 75% na tom jezdím sám . Ale už ta drahá polovička doma je tak chci vyhovět oběma .
Samozřejmě OFF je na tom rozhodně lepší . Váha,kola, agresivita a hravost. Odjeté mám na ní myslím si , že tak akorát dost jak On tak Off . I jak naložený tak nenaložený . Jsem s Osmikilem nadmíru spokojen pro jednoho .
A proto ta otázka PROČ 1150 ? Ty hlavní rozdíly vidím ,ale zajímalo mě to více do hloubky.
Ale R 1200 GS DOHC ? Bohužel bankéřku nesjíždím ani pohledem ,je to pro mě jiná cenová kategorie
Kup si 1150, protoze ji vlastne chces a k tomu nejakou kozu na pole a mas po starostech
Upravil Kubrt dne 08.09.2017 08:22
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.