ahojte. prosim vas co by mohlo byt za problem na mojej motorke, kde nad 160kmh sa neda ist, pretoze predne koleso aj riaditka zacnu knitam az tak ze sa motorka rozvlni.... mate aj vy taketo problemy? mam tam e07 obute... robi to stale co som motorku kupil...
No sám takle moc nejezdím (na tohle ta motorka moc není), ale nejspíš to bude špatně vyvážené přední kolo nebo ložiska.. Trošku to rozepis kolik má motorka najeto, nebyla nějak více padená? (bourana)
ondriso napsal:
ahojte. prosim vas co by mohlo byt za problem na mojej motorke, kde nad 160kmh sa neda ist, pretoze predne koleso aj riaditka zacnu knitam az tak ze sa motorka rozvlni.... mate aj vy taketo problemy? mam tam e07 obute... robi to stale co som motorku kupil...
muzou to byt i volny hadry.
kup si LC na elektronech a novy gumy
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ondriso napsal:
ahojte. prosim vas co by mohlo byt za problem na mojej motorke, kde nad 160kmh sa neda ist, pretoze predne koleso aj riaditka zacnu knitam az tak ze sa motorka rozvlni.... mate aj vy taketo problemy? mam tam e07 obute... robi to stale co som motorku kupil...
S kufry nebo bez?
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
ma to najeto 65000km, je nespadnuta, a je to s kufrom... hicks, myslis, ze fakt volne hadry? no ale par krat sa mi stalo, ze to islo aj 200 pekne rovno... teda jeden krat toto sa mi normalne rozkmitaju riadidla dostrany,hned ako pustim plyn tak sa to ukludni... tlmic riadenia by nepomohol? ale myslim ze je to moc velka investicia...
snad nabudu za blbce a nebyla to pouze shoda náhod, ale mel jsem stejný problém na XT. Problém byl přefouklá přední guma. trochu jsem odpustil a byl klid.
Zdravím, nebude to tím, že na to ta motorka není? 160km/h, měl jsem kdysi XTéčko a vlnění motorky, nestabilita začínala po 130km/h. Kup si R1.
Nic ve zlém......
Ona to není žádná hitparáda ani na mém 1150 ADV. při vyšších rychlostech to zn. tak po 140km/h, mám pomalou šestku.
Upravil bmwivo dne 16.05.2017 13:02
Ivoš.
Myslím, že problém bude spíš v pneumatice(špatný tlak, oskákaná, špatně sjetá - hranatá), nebo v ložisku. 160km/h. je moje cestovní přesunová rychlost na dálnici a nic takového jsem nikdy nepozoroval. Ani při 200km/h. se neděje žádná hrůza(Metzeler tourance.).
Když jsem měl špatně sjetou gumu, tak jsem to poznal při puštění řidítek (při dojezdu do vesnice nebo tak). Kompletně se rozkmitala řidítka. Stačilo vyměnit gumy.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '14
BMW R 1150GS Adventure '02
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: MZ 251 ETZ '90
spitfajre, konecne normalna odpoved... neexistuje ze motora ktora da cez dvesto, ma takyto problem... no guma je tam asi tak 3000km mozno viac... no v kazdom pripade sa to neda udrzat v rukach to kmitanie, jedine co sa da je spomalit... a myslim si ze ani topkejsom to nebude, kedze toto nieje prva motorka moja... na nc750x mi jemne vlnilo predkom len ked som pustil riadidla... myslize ze ta e 07 je tak spatna pneu?
Mozna Ti uletelo kousek zavazicka... A nebo guma (tlak, blbe sjeta). Ted v nedeli rychlosti kolem 180ti a nic jsem nepozoroval ...
Edit: mam taky E 07...
Upravil Kubrt dne 16.05.2017 13:53
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
ondriso napsal:
spitfajre, konecne normalna odpoved... neexistuje ze motora ktora da cez dvesto, ma takyto problem... no guma je tam asi tak 3000km mozno viac... no v kazdom pripade sa to neda udrzat v rukach to kmitanie, jedine co sa da je spomalit... a myslim si ze ani topkejsom to nebude, kedze toto nieje prva motorka moja... na nc750x mi jemne vlnilo predkom len ked som pustil riadidla... myslize ze ta e 07 je tak spatna pneu?
over ty trepotajici se hadry... nebo ti treba vlajou love handles
kazdopadne moje 8GS ve dvou stech na touranckach klidna naprosto.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nejezdím víc než 140, pak už se to fakt nedá, není to komfortní a nechcu se někde rozmáznout. Ještě toho mám tady hodně na práci a na poježdění.
Do kilečka na pohodu
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Topcase - zkus oddělat -jak píše Ruda-pokud problém trvá (za předpokladu že vše ostatní je ok-tlaky v pneu-pláště v ok stavu) zjisti stav rejdového uložení -moje zkušenost-po výměně ložisek v krku řízení ,pečlivém utažení momenty dle dílenské příručky při asi 140km/h rozkmitání ,,řidítek" - po kontrole všeho včetně převážění kol ,problém trval-naznal jsem že jediná věc už může být nedostatečné utažení rejdového uložení -přitáhl jsem to víc(už dle ,,ruky" a bylo po problému -to dílenské dotažení na x Nm (už nepamatuju) je nedostatečné jde to řízení moc lehoučko (samo že bez vůle na ložisku) a při vyšší rychlosti se rozkmitalo.Teď podobný problém(rozkmitání po puštění řidítek) řeším na Hondě CBF 500 ale tam je problém v už zaklepaných ložiskách (origo věnečky-minimální styčná plocha,bolest CBFek) -měním za kuželíkové . PS-taky zkontroluj jestli nemáš ložiska krku zaklepaná -při moto na hlavním stojanu -př. kolo v luftu a pomalu zarejduj pokud je tam citelný slabý hup,máš tam už stopu na logrech.
Upravil kim dne 16.05.2017 21:59
mam uplne stejny problem pri 140km/h. rozkmitani riditek. Mam mecis po vymene lozisek v krku rizeni a pred tim to nedelalo, takze dotahnout a melo by to byt v poho. Vyzkousim a dam vedet