Při dovolený ve Francii mi motorka začala zlobit. Po pročtení celýho fóra padlo podezření na čerpadlo. Dal sem nový čerpadlo a filtr a na hadici dal tlakoměr. Ještě nový svíčky. Když je motorka studená normálně chytne a drží normálně volnoběh. Vyjedu a jedu 5km přes vesnice bublačku a jede to normálně. Jak za to začnu víc tahat, tak to sem tam škubne a když pak třeba najedu na dálnici 5km jedu 140 a spomalim, tak to škube jak blázen a když zastavim tak to volnoběh nedrží, těžko to jde nastartovat a musí se tůrovat aby to nechcíplo. Chod v tomhle stavu je jak když se sypou brambory a při tom to kouří sem tam černě z vejfuku. Necham to 30 vteřin stát a zase to chytne drží to volnoběh a pomalou jízdou to jede celkem normálně sem tam to škubne (takový krátký vynechání 0,5-2s. Tlak benzínu se celou dobu drží 3,5-4bary. Nenapadá někoho na co se zaměřit? Asi to budu muset jít na diagnostiku. Jo jen doplním, že to celou dobu žádnou závadu na budíkách nehlásí.
Lambda sonda asi. Napíchni to na diagnostiku.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Já ji letos měnil. Jde ti spotřeba nahoru? Střílí to občas do výfuku? F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Po cestě z Francie asi posledních 1500km od doby kdy to zazlobilo prvně jsem dojel domu spotřebu 4,2 takže normálně i když sem to nenuloval asi 5000km, tak to může jít pomalu nahoru. Do vejfuku to sem tam střílí, ale to bylo vždycky už od nový. Sem tam si to střelí. Ale co sem tady četl tak je to normální.