Zdar borci,pokukuju po F700Gs protože:
nechci těžkou 12ku
jednou za rok s baťohem 14 dnů,jinak sám tak 10000km/rok
jsem asfaltomrdal,takže "off" maximálně šotolinka do kempu
ocenil bych info,klady,zápory hlavně,vyjádření ke zprávám o těchto 800ccm motorech,které se prý zadírají,počítám s ojetinou z rajchu a nechci elektronický plyn,takže od kterého roku ho tato motorka má?,no,a v celé ČR není u ofiko BMW možnost zkušební jízdy,takže jestli by mě někdo nenechal aspoň sednout,popřípadě trochu se projet(s tím ale moc nepočítám a rozumím tomu),jsem ze vsetínska,100kg/182cm...dík za Vaše zkušenosti předem.
Mám 650 GS Twin, což je to samé (180, 75 kg). Za mě super moto, v jednom a převážném asfaltování úplně na pohodu. S batohem a naložením - třeba včetně stanu a potřebných propriet - už je to trochu méně živé, ale dalo se.
No já mám tak jako SpeeGo r.v. 2009, dovoz z anglie ,namotáno 87000km (z toho 76 000 mnou) a o nějakém zadírání či rachocení(krom provozní vůle koše spojky) nemůže být řeč ani náznakem.
Od kterého roku el. plyn nevím já měl 2015 a klasika lanko. 700stovka má v papírech 55Kw oproti 800stovce 63Kw ale 700 stovka svým průběhem otáček jede lépe nazval bych to ,,elektromotor'' není to jen pocit bylo testováno proti gs 800 a gs 800adv. Ještě jeden velký rozdíl na silnici si díky 17tce vepředu? lehá do zatáček sama bez zbytečného přemlouvani u 21" je snad jasné že terén je někde jinde. U 700stovky díky bezdušim ber výbavu s snímačema tlaku při rozjezdu hned vidíš kolik tam máš.