Jak může v 26 tis. km jít motor jak šrotovník? Dyť to by měla bejt sotva zajetá ne?
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Wing napsal:
No Aldo, kdyby si to viděl...... ten šnorchl by dobastlen z PVC vodovodních trubek, seriový plastový nádech z airboxu byl zkrácen upižláním, na ten pahýl následně nasazena hadice,vzájemně zaizolované "obsráním silikonu" vně i uvnitř. A celý tento periskop z vodovodních trubek a kolínek vyvedený vedle světlometu, byl obalen černou páskou, aby to nebylo poznat, z čeho to je. A jako třesnička na dortu byl na vrchu šnorchlu nasazen druhý KN filtřík, používaný u výdechu spodku skříně velkých V8. Moto stříknutá do černé matné, a motor šel jak šrotovník. Druhý KN filtr v airboxu byl "utěsněn" vazelínou, proti vniknutí vody při brodění. Bylo to do pláče. A nejsmutnější je, že si to tak nezprasil bývalý majitel sám / mluvil jsem s ním telefonem a byl upřímně nešťastný /, ale jistý "odborník"na BMW v SK.....
Vypada jako docela dobry pomer cena/efekt Umelo se to brodit? Asi jo... Krome toho.. kdyz je to zastrikane bahnem, stejne to nejde poznat...
Tom_P napsal:
Jak může v 26 tis. km jít motor jak šrotovník? Dyť to by měla bejt sotva zajetá ne?
Po 26tis.km je sice zajetá,ale u dobytka kterej s tím brodí je už dávno v prdeli. Protože se o ní určitě nestaral jak by měl a potřebnou údržbu ani nedělal... Takže je to zase jak jsem tady už několikrát říkal zase jen o majiteli a o tom jak se o svou motorku stará. Někdo na ní sere a pak se diví a nadává,že jsou to sračky a že to nic nevydrží a někdo jí dá co potřebuje ( i něco navíc) a je spokojeným majitelem dlouho. Jasně jsou závady za který se prostě nemůže (EWS atd.),ale je to pořád jen stroj...
Je zajímavé,že jsem loni v Alpách potkal dost 12tek s xenonem v hlavním světlometu. Tak nevím...
Upravil BIGR dne 02.07.2009 09:50
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Wingu jako vtip by to bylo dobrý, ale jestli to je pravda tak je to spíš k pláči. Takhle se spousta lidí chová k motorkám nebo autům co si koupí s tím že do roka půjdou do šrotu
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
Wing - tomu říkám historky z divokýho východu, to by se mělo napsat do nějakýho fóra stížností na AuTec
co to ma co spolecneho s AuTecem?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
já osobněse svojí motorku udržuji maximalisticky, protože jí miluju, a taky od ní chci nadlidský výkony... Všechno si dělám sám a pěkně... žádný šnorchly, ale fajn věcičky - jiné vnitřky vidlí, lepší šusplechy, padáky, páčky, brzdičky, svody... Pokaždé, když jí ublížím, tak jí opravím ještě do vychytanějšího stavu. Rám, vidle vše ve stoprocentním stavu a měřeno... Takže za dva roky z toho bude dakar speciál...
jo a ty brody - proto sem si taky koupil osmikilo, to má sání u krku jako my, a ne u koulí, jako velká gs
Takže Randofíku, jestli na mém moto najdeš něco, co je bastl, nebo netiká jak hodinky, vyhráls whiskey...
Upravil jarax dne 02.07.2009 14:10
Takže Randofíku, jestli na mém moto najdeš něco, co je bastl, nebo netiká jak hodinky, vyhráls whiskey...
Takze: pripominka byla minena jako vtip. Pravda je, ze mas tu motorku pekne dorasovanou, ale po tom co jsi projel a naboural (promin, byl nabouran!) to je pochopitelne (proto ta zminka o tom ze mas vymluvu). Nejvice se mi libily Tve padaky, ktere jsou kapku... asymetricke
Souhlasim, ze 800gs je na brodeni primo delana, zadne choboty nejsou potreba.
randolf: tak az se priste potkame, budes cumet na drat: z pojistovny jsem vyrazil 130k, vsechny dily mam komplet nove, nektre lepsi nez original, ram byl meren laserama, a odchylky jsou ve vyrobni norme. Mam nove vidle, nove bryle, tluimice, v predu exel, nove padaky, a jeste cekam na TT Desierto. Zamilujes se do ni na prvni pohled...
diwi napsal:
wingu, ta moto bola servisovana v tempuse ba? lebo ja moju gsa servisujem tiez takze si ma zneistil ci robim dobre. som cerstvo po 10000 garancke d.
Nechcem sa nikoho zastavat, Oliver (mechanik v tempus ba) je dost vytazeny a frustrovany, preto mozno robi chyby. Kazdopadne osobna dohoda s nim je mozna, alebo moznost ist inam, ako ti iste Wing uz poradil v PM.
Wing napsal:
Tome, tak zkontroluj synchrony, když to nepřestane vyměň svíčky , když ani to ne dej motorce 200-300 km pořádnou palbu s benzínem s přípravkem na čištení injektorú na benzínové soustavy, a je po vibracích. Teda za předpokladu, že není cosi patologického uvnitř motoru. Vycházím z domněnky , že vibrace pocházejí z motoru......
Synchrony zkontrolovat neumím - nemám na to potřebnej "verkcajk", ale dle Autecu jsou v pořádku, svíčky jsem dal iridiový - v autecu vrátili původní, že prej iridiový házej malou jiskru - a nakonec mi sdělili, že to jede uplně normálně. Asi něco naleju do benzínu a pudu jí prohnat peří na dálnici .....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i