raso napsal:
..., ale stáva sa mi niekedy, že mam moto na voľnobehu a pri rozbiehaní a prudkom pridaní plynu mi moto zhasne /naposledy v Bosne na hraniciach a to som nechcel zdrhnúť /, ale nerobí to stále iba občas. Vyzerá to tak, jak keby ju zadusilo množstvo benzinu /neviem/. Mohlo by to byť tým, že nemám na kalibrovaný plyn?
Tak se mi projevoval špatný kontakt ve spínací skříňce.
Pak to začalo chcípat za jízdy při prudkém přidání plynu (to se fajn předjíždí...) a pak i za normální jízdy...
Mne sa to za jazdy nikdy nestalo "chvalabohu", robí mi to vždy iba na voľnobehu zaradím rýchlosť, držím spojku a ako nárazovo pridám, tak sa pridusí motor, spojka stále stlačená, par krát mi to takto na križovatkách zhaslo... dosť nepríjemné. Ale za jazdy nikdy. Ono väčšinou motor ani nezhasne, len ho pridusí a musím chvilku počkať, pridám znovu a všetko OK. Ono by to mohlo byť aj tou klapkou resp. neskalibrovaným plynom, rozhodne to vyskúšam.
BMW R1200GSA r.v.:2010
A trochu aj k téme, ja som mal na moto USB zásuvku napojenú priamo na baterku a samozrejme mi zakaždým vymlátila baterku, lebo je v nej menič napäti, ktorý ide nonstop. Vyriešil som to tak, že som tam buchol vypínatelnú USB zasuvku a nemám problém.
BMW R1200GSA r.v.:2010
Mne to behom cca dvoch týždňov vybilo tak baterku, že som nenaštartoval. Ale ta zásuvka pod predným zobákom by ti ju mala odpojiť /nemám skúsenosti/ . Ako som už písal ja to mám priamo na baterku a červeným vypínačom, ktorý zapínam, iba keď chcem niečo nabiť. Niečo takéto v pohode mi to stači: