Jeden čas jsem o něm vážně uvažoval, ale odradilo mě,že se s ní nedostanu přes futra do dílny. Vysoký,ale jen o pár centáků a potom citlivost na boční výtr. Jinak fak krasavec, kratuluju.
bubak
A máme u nás druhou, koupil kamarád hned po mně, naštěstí nejsem závistivý, protože je v mnohem lepším stavu a levnější.
Ivan přiložený následující obrázek:
Ještě k tomu větru - boční opravdu tak nevadí, horší jsou turbulence např. za kamionem, to je ve vyšší rychlosti horší než u motorky. Lépe předjet nebo nechat poodjet.
Jezdím na C1 občas do práce a asi budu častěji, protože je to úžasná relaxace a zábava. Přijde mi to něco mezi kabrioletem, letadlem a krtulníkem, motorku to pocitově připomíná nejmíň. Včera ráno pršelo, stěrač se činil a dovnitř spadly jen 2 kapky kolmo dolů z lemu kabiny, na ruku a koleno. pár kapek se tetelilo na palubní desce, takže vootěsné to není, ale nic z toho nešlo na pilota...:-). Chování je tak neutrální a stabilní, že by se dalo za jízdy jednou rukou jíst (pít jde - vyzkoušeno), kouřit apod.
Ivan napsal:
Jezdím na C1 občas do práce a asi budu častěji, protože je to úžasná relaxace a zábava. Přijde mi to něco mezi kabrioletem, letadlem a krtulníkem, motorku to pocitově připomíná nejmíň. Včera ráno pršelo, stěrač se činil a dovnitř spadly jen 2 kapky kolmo dolů z lemu kabiny, na ruku a koleno. pár kapek se tetelilo na palubní desce, takže vootěsné to není, ale nic z toho nešlo na pilota...:-). Chování je tak neutrální a stabilní, že by se dalo za jízdy jednou rukou jíst (pít jde - vyzkoušeno), kouřit apod.
na ty prehanky to musi bejt genialni. hele a co helma? mne by to mozna vadilo, nevim. vejde se tam jezdec i s helmou, nemlati se to o neco?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ivan napsal:
Jezdím na C1 občas do práce a asi budu častěji, protože je to úžasná relaxace a zábava. Přijde mi to něco mezi kabrioletem, letadlem a krtulníkem, motorku to pocitově připomíná nejmíň. Včera ráno pršelo, stěrač se činil a dovnitř spadly jen 2 kapky kolmo dolů z lemu kabiny, na ruku a koleno. pár kapek se tetelilo na palubní desce, takže vootěsné to není, ale nic z toho nešlo na pilota...:-). Chování je tak neutrální a stabilní, že by se dalo za jízdy jednou rukou jíst (pít jde - vyzkoušeno), kouřit apod.
na ty prehanky to musi bejt genialni. hele a co helma? mne by to mozna vadilo, nevim. vejde se tam jezdec i s helmou, nemlati se to o neco?
Helma není potřeba.
no a kdyz mas stejne strach? vejde se tam, nebo nevejde? klidne nejaka jetka....
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já myslím že se helma vejde bez problémů, tuhle do toho sedl dvoumetrový kamarád a nechápal jak v pohodě se tam vejde. Všude kolem hlavy je místa dost, ještě to ověřím, stejně musím dnes měnit na bramborách olej...
Já jezdím jedině bez helmy,myslím že je uplně zbytečná,jinak jí můžeš mít na hlavě místa dost,ale právě že je to pohodlné,jen sluneční brýle jsou potřeba.Jinak mám i zkušenost s pádem a nesmíš vystrkovat ruce a nohy z vozíku,já jsem vystrčil ruku a rychle jí dal zpět ale trošku jsem jí odřel.Ustřelilo mi přední kolo na štěrku,holt je to 13ka,a trošku sjetá.Jinak i v pantovlích se ti nic nestane,a ramenem se opřež o ramení výztuhu a pásy podrží.motorka lehce odřená.odepnul jsem pásy,zvednul a odjel.Do deště je taky dobrá.a motor na pojíždění dostatečný.někdy dám i lehký terén a pomalu zvládá vše.Já jsem spokojený,že jí mám.
"Žij svůj sen"
Tak jsem zkusmo sedl do C1 v helmě a místa je kolem hodně. Ale kouzlo C1 z velké části zmizelo... Takže za mne jedině bez helmy. Ptal se mne na to Hicks na Radarce a já si opravdu myslím, že mám dost značný pud sebezáchovy a o čem nejsem přesvědčen že funguje, do toho bych nešel. C1 myslím že funguje a pokud Němci (a nemyslím jen BMW ale i příslušné úřady) uznali, že helma není nutná, věřím jim. První jízdy to bylo trochu na psychiku, musel jsem v mozku přehodit výhybku abych se bez helmy necítil blbě, teď už si to naplno užívám. Jen při pádu se prý musí nechat nohy na stupačkách a ruce na řídítkách, na to jsem zvědavý, zkouším si na to hlavu taky "naprogramovat", ale nevím nevím...:-):-)
C1 není motorka! Ať si v papírech píšou cokoliv, ať to má jen 2 kola a řídítka, já se v tom necítím jako na motorce. Už jsem to psal - mix letadlo, vznášedlo a auto, no, možná nějaké procentíčko z motorky by se našlo:-):-). Ale na cesty do práce to nemá chybu, zase si po letech za jízdy "zpívám" a mám hubu od ucha k uchu...
Včera jsme měli přezouvání na zimní pneu Boxer Morava. Protože jsem potřeboval převézt C1 k Cyrilovi na servis, vyrazil jsem tedy po ose už z domova. 150 km na start vyjíždky, dalších 150 km vyjíždka. V riflích, čepici a tenkých rukavicích, moc jsem si to užil. Cyril jel vyjíždku na C1 s motorem 200 ccm, asi 50 km jsem na ni taky jel, je to opravdu rozdíl, nejvíc v kopcích i na maximálce. Co mne překvapilo nejvíc, po 300 km jsem nebyl vůbec unavený, bylo to jako bych jel 10 km, to jsem nečekal:-).
Ahoj Ivane, je to krásná úchylárna tenhle BaWoráček. Nezjišťoval jsi kolik na to stojí to čelní sklo? Koukal jsem, že jich je celkem dost v nabídce s prasklým předním sklem.
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
Jak to tak tady procitam dostavam na to zalusk, pokusim se na tom nekde projed, ale opravdu me to laka, jaky se delaly vykonovy verze? Nebo kterej rocnik vzit ?