To Boar: to je skoda ze jsme neco nevymysleli, ale nasad spunty a koukni obcas do naseho severniho vlakna a klidne i v tydnu se muzeme svest. Me mrzi ze jsme si to alespon na chvilku neprohodili na silnici, alespon pro ten pocit, myslim ze pri primem prestupu z jedne na druhou bychom meli neco poznat.
jinak 1-3.10. Budem tady delat srazek,kde by uz jsem to treba mohli probrat vsechno a pořádně
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Tak jsem se po teto diskusi a po zkusenostech se vsemi auty, ktery jsem vzdy mel nachipovane, rozhodl chipnout i moje GSo. Byl jsem u fiirmy D... (zamerne neuvadim nazevv, aby me nekdo nenarkl z reklamy). Uprava pry prinasi 10% narust vykonu. Tedy kdyz mam 77 kW (105HP) a 115 Nm, tak po chiptuningu by to melo byt 84,7 kW (115HP) a 126,5 Nm. Tedy nevim, jestli to ttak skutecne dopadlo, protoze nemam mereni, grafy atd, jak tu nekteri predhazovali. Ale muzu 100% rici, ze moto jede skutecne o poznani lepe. Nejenze si klidneji vrni v nizsich otackach nez drive a take se rychleji z nizkych otacek "sbira", ale zaroven je nohem zivejsi ve vyssich otackach. Dynamika je opravdu znatelne lepsi, napr. pri predjizdeni v rychlosti 160 km/h na 6. stupen me fakt prekvapilo, jak zrychluje. Zkousel jsem maximalku, dostala se pres 215 km/h a bylo citit, ze by sla dal, nebyt toho blbeho kamionu v levem pruhu. Mozna by to pak nepustil omezovac, nevim. Nekdy to jeste zkusim.
Toz tak z mych pocitu. Tedy ne z pocitu, ale z reality.
Jestli chcete vedet vic, staci pisnout na mail. massik@seznam.cz
Jak jsem se zmínil tak jsem taky "chipnul" ne u D.Předpoklad 10 %nárůst.Pocitově OK. Zklidnění motorky při volnoběhu se projevilo hned po natočení. Plexi se chvěje daleko jemněji.To je jasná optická kontrola.Nárůst dynamiky se zdá být zřetelný.Pohnulo se s forem/úhlem vstřiku/. Tím ale motorka má hrubší chod proti originálu.Znatelné větší vibrace.Já to zvlášt vnímám/kamarádi to nepoznali/. Pak byl test. Dvě motorky vedle sebe 3000ot apak plný plyn na 3,4,5.6 rychl.stupni.Nejdřív na silnini a pak na letišti Hoškovice.Použili jsme 2 sériové motorky a jednu načipovanou.Výsledek žádný. Max půl motorky náskok ale to byla spíš pozdní reakce při přidán plynu.
Větší vliv měla váha řidiče. 20Kg navíc znamenalo výrazné zpomalení.Při stejné váze nic. Motorky jsme si prohodil i mezi sebou.Zkusím to porovnat ještě s modelem 2010 kde těch vysněných 110Ps je.
JARDAJBC napsal(a):
Jak jsem se zmínil tak jsem taky "chipnul" ne u D.Předpoklad 10 %nárůst.Pocitově OK. Zklidnění motorky při volnoběhu se projevilo hned po natočení. Plexi se chvěje daleko jemněji.To je jasná optická kontrola.Nárůst dynamiky se zdá být zřetelný.Pohnulo se s forem/úhlem vstřiku/. Tím ale motorka má hrubší chod proti originálu.Znatelné větší vibrace.Já to zvlášt vnímám/kamarádi to nepoznali/. Pak byl test. Dvě motorky vedle sebe 3000ot apak plný plyn na 3,4,5.6 rychl.stupni.Nejdřív na silnini a pak na letišti Hoškovice.Použili jsme 2 sériové motorky a jednu načipovanou.Výsledek žádný. Max půl motorky náskok ale to byla spíš pozdní reakce při přidán plynu.
Větší vliv měla váha řidiče. 20Kg navíc znamenalo výrazné zpomalení.Při stejné váze nic. Motorky jsme si prohodil i mezi sebou.Zkusím to porovnat ještě s modelem 2010 kde těch vysněných 110Ps je.
No tak to vypadá že chip je fakt jen placebo efekt, jestliže při srovnání akcelerace nebyl žádný rozdíl..
Co rozdíl ve spotřebě před a po přečipování ,je nějaký?
Upravil Maris dne 15.06.2010 15:11
JARDAJBC napsal(a):
Jak jsem se zmínil tak jsem taky "chipnul" ne u D.Předpoklad 10 %nárůst.Pocitově OK. Zklidnění motorky při volnoběhu se projevilo hned po natočení. Plexi se chvěje daleko jemněji.To je jasná optická kontrola.Nárůst dynamiky se zdá být zřetelný.Pohnulo se s forem/úhlem vstřiku/. Tím ale motorka má hrubší chod proti originálu.Znatelné větší vibrace.Já to zvlášt vnímám/kamarádi to nepoznali/. Pak byl test. Dvě motorky vedle sebe 3000ot apak plný plyn na 3,4,5.6 rychl.stupni.Nejdřív na silnini a pak na letišti Hoškovice.Použili jsme 2 sériové motorky a jednu načipovanou.Výsledek žádný. Max půl motorky náskok ale to byla spíš pozdní reakce při přidán plynu.
Větší vliv měla váha řidiče. 20Kg navíc znamenalo výrazné zpomalení.Při stejné váze nic. Motorky jsme si prohodil i mezi sebou.Zkusím to porovnat ještě s modelem 2010 kde těch vysněných 110Ps je.
Placebo, ktere ma efekt, dobre placebo.
Dle zkusenosti s chiptuningem automobilu (vlastnich) vim, ze chipovat umi kazdy blbec, ale kvalitne a poctive jen nekolik firem. Tim chci rici, ze jde o to, kdo ten chiptuning provadi. Je to jako kdyz kupujes masinu od nejakeho majitele. Vetsina z nich ti rekne, ze nikdy nebyla bourana, je v perfektnim stavu, ale ono to tak vzdy neni, ze? Zrovna tady probiha o tom diskuse. Takze asi tak.
No tak to vypadá že chip je fakt jen placebo efekt, jestliže při srovnání akcelerace nebyl žádný rozdíl..
Co rozdíl ve spotřebě před a po přečipování ,je nějaký?
Spotřeba při jízdě podle předpisů nestoupla.Při max zatížení max 0,5l navíc.
Podstatný je že zítra po reklamaci se bude nahrávat nový program. Podám info jak to dopadlo.
JARDAJBC napsal(a):
Spotřeba při jízdě podle předpisů nestoupla.Při max zatížení max 0,5l navíc.
Podstatný je že zítra po reklamaci se bude nahrávat nový program. Podám info jak to dopadlo.
Tak se vracím k "chipu". Po 1. vyhodnocení /nulový nárůst výkonu/ mi byl nahrán nový softwar a výsledek opravdu dobrý .Test jsem opět provedl s kamarádem na letišti z 3000ot. plný plyn na jednotlivé převodové stupně
pak i z řazením těsně pod omezovačem. Načipované moto se plynule a jasně vzdalovalo standardní motorce. Pak jsme si moto prohodili abychom eliminovali vliv řidiče a výsledek byl stejný. Kupodivu spotřeba nestoupla. Dovolená 2300km 6 moto R1200GS ,spotřeba plus minus 0,2l stejná u všech motorek.
Evidentní je posun nárůstu kroutáku z 5500ot na 5200ot.To je citelně znát.
Zmizely i zmíněné vibrace při 1 úpravě.Takže
Nečetl jsem celou diskusi.Moto mám načipované již rok je to 1150 gs r.v.2000.nárůst výkonu o 30 procent .kroutˇák šel taky nahoru .motorka jede v pohodě necuká na kruháčích a tak podobně.spotřeba je v podstatě stejná.Dělá to pán který se tím zabívá již dlouho.udělá to u vás na místě dle vašich požadavků.nedělá žádný kopie.přímo na místě můžete být u toho.dává na to doživotní záruku.cenu si musíte dohodnout individuelně podle toho co chcete.P.s. těch třicet procent není konec.Bitpowers.
Ja mam Mercedes E400 CDI a mam ho nacipovanej od diesel technik.. Kamarad dělal v Porsche Praha Smíchov prijmacího technika a do Kladna posilal Porsche, BMW, Audi, VW a nikdy zadny problem.. Tuhle firmu muzu fakt doporucit.. Na brzde bylo pred 190kW a 560Nm, po 207kW a 690Nm!!! Spotreba o 1litr dole... Co se tyce chipovani motorek, tak bych to nedelal.. ale to je kazdyho vec...
BMW1200LC GS ADVENTURE
EX>>AJPPR7
EX>>KTM1190ADV
EX>>KTM990 Adventure
EX>>BMW1150 GS Adventure
Diskuze presunuta z volne diskuze do kategorie 1200gs.Asi ji tam v budoucnu nekdo,kdo chce zvysovat na 1200gs vykon snaz najde.Kdyby jste byli jineho nazoru,napiste mi PM.
Upravil vevis dne 16.03.2012 17:15
psal jsem to do jiného tématu https://www.bawor...ost_576551, ale uvědomil jsem si, ýže se to hodí i sem. -
Mám 2007 adv (72KW), výkon a díra v něm mne strašně štvali, nejdřív jsem to řešil Akrapovičem + svod + KN. Nic jiného než, že se zlepšil zvuk se nedělo. Tohle všechno je jen takový placebo efekt vyvolaný krásným zvukem. Na žádných válcích jsem nebyl, ale v porovnání s motorkama mých kamarádů žádná změna ve výkonu a díra ani náznak zlepšení. Pomalu jsem se začal smiřovat s tím, že mi prostě ty 81KW v pohodě ujedou. S nástupem LC kde je výkon ještě vyšší mne to hrozně nasralo a znovu nastartovalo, začal jsem řešit Powercomander V + Tuner. No pořizovačka 20tis nebyla úplně v pohodě, nicméně ježíšek zapracoval a já namontoval.
Musím říct, že jsem nadšenej, Slibované zmizení vibrací se sice nekonalo, nicméně díra absolutně pryč, průběh výkonu dokonalej,. táhne to konstantně od podtočení až po červenou (úžasný) maximálka se zvedla o cca 10km (mně k hovnu), ale co mne nejvíc těší - 81 KW už mi ani náhodou neujedou. No a ztrátu výkonu na LC holt vyřeším přes zimu koupí 1250 :-)))))))))
edit: uvědomil jsem si, že střílení do výfuku se s PV podstatně zlepšilo.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Pánové je zima bude dlouhá, tak oživím tohle starší téma. Někde na netu jsem narazil na chvalozpěvy na člověka který se jmenuje JOHN GEMI . Je to chlapík který se zabývá lazením motocyklových motorl BMW .. nemá www stránky ale je aktivní na FB kde si ho také můžete vyhledat . Ze zvědavosti jsem ho poptat jestli pro mě má nějakou úpravu . Do starších BMW (1100 a 1150 ) posílal epromku s upraveným SW a stálo to asi jen 80EUR .. Bohužel u mého R1200GS (2007) to takto řešit nejde musí se vyndat přímo ECU a nahrát to do ní . Nabídl mi tohle : The cost of reprograming will be 220 euros plus back shipping to Praque. The results will be plus 12 Hp , torque from low rpms and better consumption. Totally renew bike
Its the racing level 11 for 95 octane petrols.
Expand of rev line to 8850 rpms.
Enrichement fuelling.
Smooth function of engine saftery protection at high revs.
Riding by a gear up (better consumption about 5-8%).
Lifetime quarrantie.
Vzhledem k mnoha pozitivním recenzí - (nedělá nic jiného tak věřím že je v tom **** dobrej) a tomu, že i z jiných zdrojů vím, že z výroby jsou ty motory týrané chudou směsí a K&N filtr a výfuk AC Schnitzer které tam mám mi na bohatosti rozhodně nepřidají o tom celkem uvažuju ... jediné co se mi nelíbí je že musím vyndat ECU a poslat jí do prdele a pak se 14 dni modlit aby se vrátila. Co si o tom myslíte vy ? .. dík... Berry
Berry napsal:
Pánové je zima bude dlouhá, tak oživím tohle starší téma. Někde na netu jsem narazil na chvalozpěvy na člověka který se jmenuje JOHN GEMI . Je to chlapík který se zabývá lazením motocyklových motorl BMW .. nemá www stránky ale je aktivní na FB kde si ho také můžete vyhledat . Ze zvědavosti jsem ho poptat jestli pro mě má nějakou úpravu . Do starších BMW (1100 a 1150 ) posílal epromku s upraveným SW a stálo to asi jen 80EUR .. Bohužel u mého R1200GS (2007) to takto řešit nejde musí se vyndat přímo ECU a nahrát to do ní . Nabídl mi tohle : The cost of reprograming will be 220 euros plus back shipping to Praque. The results will be plus 12 Hp , torque from low rpms and better consumption. Totally renew bike
Its the racing level 11 for 95 octane petrols.
Expand of rev line to 8850 rpms.
Enrichement fuelling.
Smooth function of engine saftery protection at high revs.
Riding by a gear up (better consumption about 5-8%). Znie to lákavo, zaujímavo, 12 kobyl + ale kde, pri akých otáčkach ??? Ja by som do toho nešiel. Ale to je len moj názor.
Lifetime quarrantie.
Vzhledem k mnoha pozitivním recenzí - (nedělá nic jiného tak věřím že je v tom **** dobrej) a tomu, že i z jiných zdrojů vím, že z výroby jsou ty motory týrané chudou směsí a K&N filtr a výfuk AC Schnitzer které tam mám mi na bohatosti rozhodně nepřidají o tom celkem uvažuju ... jediné co se mi nelíbí je že musím vyndat ECU a poslat jí do prdele a pak se 14 dni modlit aby se vrátila. Co si o tom myslíte vy ? .. dík... Berry