Když je teplo (nad 25°C) a v nádrži je tak cca 1/3 benzínu, tak motorka zdechne. Zjistil jsem, že když otevřu víko tak jde vzduch ven - přetlak. Po zavření to chvíli jede a pak to zase zdechne. Natankuji plnou a zase dobrý než tam je 1/3 benzínu a nanovo. Myslí si, že ten benzín začne vařit, čerpadlo to nezvládne. Když je chladno tak to nedělá. Setkal jste se s tím někdo? Je to F 800GS r.v. 2011.
Petr102 napsal:
Když je teplo (nad 25°C) a v nádrži je tak cca 1/3 benzínu, tak motorka zdechne. Zjistil jsem, že když otevřu víko tak jde vzduch ven - přetlak. Po zavření to chvíli jede a pak to zase zdechne. Natankuji plnou a zase dobrý než tam je 1/3 benzínu a nanovo. Myslí si, že ten benzín začne vařit, čerpadlo to nezvládne. Když je chladno tak to nedělá. Setkal jste se s tím někdo? Je to F 800GS r.v. 2011.
Nebude to obráceně - podtlak a ucpané odvětrávání?
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Kousek od vicka nadrze je ventil takove kyvadlo ktere umoznuje dychat nadrzi. A jeste na jeho vedeni je zpetny ventil vse zkontroluj.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
"Bezpečák" (ten s kyvadlem) je č.3, a ten co myslí Milan (na té hadici) je č.17.
Upravil Tonda dne 07.02.2017 22:30
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Petr102 napsal:
Kdyby to bylo filtrem, proč by na to měla mít vliv teplota? Netěsnost nádrže by ten přetlak pustila ven jinudy ne?
Zapchatý filter núti ísť čerpadlo stále na plný výkon, tým pádom sa čerpadlo pri malom množstve benzínu viac hreje.
Nádrž je tesná ventil na odvzd. hadici je jednosmerný- umožnuje iba nasávať.
Dával jsem Ashika 05-09-997. Sice má místo max. 3,5 bar jen 3,35 bar, ale s tím si poradí regulátor. Bylo zrovna po ruce a už je tam celou sezonu bez problémů. Mám ho i v 2.0l Sportage, takže bych se toho nebál. Každopádně můžeš použít naprosto libovolné čerpadlo s tlakem aspoň 3,3 bar, které má stejný tvar. Někdo tu někde dával odkaz i na nějaký bosch za obdobbou cenu (1000 až 1500), ale kód nevim.
janrypal napsal:
Dával jsem Ashika 05-09-997. Sice má místo max. 3,5 bar jen 3,35 bar, ale s tím si poradí regulátor. Bylo zrovna po ruce a už je tam celou sezonu bez problémů. Mám ho i v 2.0l Sportage, takže bych se toho nebál. Každopádně můžeš použít naprosto libovolné čerpadlo s tlakem aspoň 3,3 bar, které má stejný tvar. Někdo tu někde dával odkaz i na nějaký bosch za obdobbou cenu (1000 až 1500), ale kód nevim.
Našel jsem toto video s čerpadlem Bosch, tak ho zkusím někde sehnat a vyměnit, filtr jsem už sehnal. https://www.youtu...AVYghrAlYc
Upravil Petr102 dne 09.02.2017 17:21