c)ve 130tisících měnit písty,je fakt brzo i na BMW,o Japoncích nemluvím vůbec,tam to číslo můžeš násobit...
Pá,du jezdit:-)
to mi teda neprijde.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Absolutně nechápeš,že má někdo naprosto odlyšný priority než ty. Já třeba rači tu motorku o těch 8-10kg lehčí,než s abs,stejně tak kat mám pryč,koncovka titan a ta motorka je rázem o 15kilo lehčí... Ale to je jedno,psal sem hlavně kuli tomu že to cvaká po zahřátí,tudíž po zřídnutí oleje/nižší mazací tlak,a hlavně to teda pujde odněkud,kde je ten olej přiváděn tlakově... Tudíž je to podle mě v těhle kilometrech dost zarážející,když je ten moderní NOVEJ motor taková pecka...
Nechci si kupovat jinou motorku a taky ji nemam od novoty tak se ptám co je na ni normální a neni. Furt se s ni seznamuji. Zespoda to nejde. Jde to od horejsku motoru jak je vodní čerpadlo a vstriky. Nekde v tech místech. Ta motorka nijak neboucha. Hlavně někdo tu psal ze to ma podobny zvuk jako sici stroj. Ano ma. V 3tis otackach je slyšet takovy zvuk. V jiných otackach ne. Nijak nebrni, nic. Tak jsem myslel ze jsou to vstriky. Ventily serizene. Nejsou podpalene. Asi to k tomu patří.
Každopádně když koukám Hicksovi na profil a ma najeto pres sto tisíc. Tak teda - dost me to uklidňuje.
Řeší se to tu furt dokola...
Sám říkáš, že to cvakání se ozývá někde z horní části motoru... Nezní to třeba podobně, jak prvních pár sekund tohoto videa? http://youtu.be/n...
No a teď k tomu připočti ještě zvuk lehce vytahaného rozvodového řetězu, který zní nějak takto http://youtu.be/D...
a na konec se prostě smiř s tím, že sis koupil šicí stroj.
Upravil janrypal dne 30.03.2017 00:52