Ahojte, asi pred 3 mesiacmi som kúpil F 650 GS TWIN, čiže 800cm3 - motor. Zistil som však že moto dosť vibruje, najviacej to cítiť od rýchlosti 80 km/h, ak idem dole kopcom aj 100km/h a vymagnem spojku tak vibrácia sa ustália, takže určite to ide od motora. Je to také nepríjemne že po pár KM mi stŕpnu ruky, že si ich necítim.
Viete mi poradiť čo to môže byť ? Ročník 10/2008. Viete mi zároveň povedať na čo bolo na tento model zvolávačka v BMW ???
Vopred ďakujem
Upravil Admen111 dne 18.06.2017 20:15
Nevim v jaké rychlosti, ale nejvíce jsem se všiml nějakých vibrací okolo 4tis otáček??? Jinak to nijak necítím. Až kolem 150kmh. Je to furt dvouválec tak to trošku brnět bude, ale jestli jsi měl Jawu, tak tohle je slabý kafe
Vieš toto je úplne si myslím že brutálne, predtým som mal husqvarnu te 610 a tá má motor bez silentblokov a nevybrovala vôbec ale toto keď idem okolo 100 až 110 km/h tak proste cítiš že ten motor ide nepravidelne, trase celu moto. Ak vymagnem spojku tak to prestane... už som volal do BMW o 3 týždne tam idem na diagnostiku a uvidím čo tam zistia... mám podozrenie na vyvazovak klukovej hriadele.
Ono to vibruje stále no pri 6-tke kde mám cca 4000 otáčok pri 100 km/h ten motor akoby nechcel spolupracovať... moto má originál 41000 km overené v BMW. Ak akcelerujem vo vyšších otáčkach čiže do 6000 tak moto toľko nevibruje.
Ten motor prostě v těch otáčkách 4000 prostě ty vibrace má, ale ne tak jak popisuješ že by se to nedalo vydržet. Jde to přes stupačky a sedlo, ne přes řidítka, ty jsou na silent blocích přeci.
Moje má 70 tis a nic hroznýho to není. Je pravda že mám 2011, tam byla nějaká úprava motoru.....říkám furt že ty starý motory nebrat.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
nevibruju mi stúpačky vibrácie sú len v riaditkách a nad 100 km/h celá motor... vibrácie je najviacej cítiť na Q6 ale je to cítiť aj na 5 aj 4. najsilnejšia intenzita je na Q6
Ak to robí skôr pri rovnakej rýchlosti ako pri rovnakých otáčkach, tak to je "dobré" lebo to nie je motor. Skôr podvozok, sekundárny prevod alebo prevodovka.
Aký vplyv má na to akcelerácia, brzdenie motorom, ustálená rýchlosť?
Ked jazdím v nizkych otáčkach okolo 2500 až 3000 tak motor akoby trhal alebo nechcel ísť pravidelne a má to aj divný zvuk, ale do výfuku nestriela. Kontroloval som synchornizáciu klapiek a je to v poho, pozeral som vole ventilov a to je tiež v poho 0,3 mm, rozvodovka našponovaná takže tam tiež nemôže byť chyba....
Po stlačení spojky všetko prestane... som objednany v BMW motorad Bratislava takže nechám to na chlapcov v dielni, len dúfam že nebude faktúra za 500 €
Nene. Takhle na 6q skoro nic necitim. Na nizai rychlosti urcite. Jen v 4tis otackach. A pak nekde az v 7tis. Jinak nevimze by něco brnelo a brni je ve stupackach. Jinde to nepociťuji.
A kdyz moto stoji a vyvazoval byl spatnej tak to sakra mlátí. Proste ty vibrace lehké jsou. Je to proste dvouválec. Sjedte si na ty jawě ????
Uz jsem se s necim podobnym potkal, byla netesna (zterela) jedna hadicka u volnobezneho ventilu a motor si tudy prisaval falesny vzduch.... ale to by bylo videt na svickach a pocitam, ze jsi je zkontroloval...
Tie hadičky boly poškodené, vypraskané a aj som ich vymenil, nové iriové sviečky a na moto sa nič nezmenilo, vymenil som aj reťazový kyt, mám vymenený olej v v prednej vidli, vyvážené kola a už som z toho neštastný...
Také by mě zajímalo jak to dopadlo. Já před 14 dny koupil f 650 gs z roku 2010 najeto 46.000km. Vibrace pocituju presne od 4000 do 4500 otacek, potom odezni. Potom asi kolem tech 7000 a to uz je trosku intenzivnejsi a je to citit i do sedacky.
Jinak taky otazka: Jak poznám na jaké svolávačky mám právo a zda na nich moje moto byla? Než jsem si pro ni jel, tak z Inveltu z prahy jsem si zjistil 2 servisy z německa (2010 a 2012 - nějaké přepínače a ložisko hlavového složení), jiný záznam tam není. Je to 2/2010 - je tam tedy starý nebo nový motor?