Ahoj mám problém, nespíná mi po otočení klíčku čerpadlo a vypíná mi za jízdy. Myslím si, že to bude způsobené startérem. Je to možné? Když krátce zkusím nastartovat aby se startér otočil tak čerpadlo po několikátém pokusu sepne a natlakuje. Startér se rozbil, plech který odděluje cívku od sady ozubených kol a který je zřejmě zalisovaný se utrhl a magnety ho přitáhli k cívce. To pak zkratovalo a nešlo startovat a ten zvuk co to vydávalo byl hrozný. Rozebral jsem ho vyčistil a složil už bez tohoto plechu. Když jsem si zkusil ukostřit kontaky vedoucí ke startéru abych dal motorce falešný pocit, že tam startér je, tak se vždy okamžitě po otočení klíčku seplo čerpadlo. Vrátil jsem startér, asi den ok a už to chcípe a čerpadlo po otočení klíčku nesepne. Nevím už si rady. Mohlo by to být startérem?
na 1150 ti diagnostika řekne prd. ja osobně bych začal tím že bych překontroloval všechny konektory a kostry. pak kontrola rele palivové pumpy, zkusil bych rele pumpy bava občas napálene, lze přehodit za rele klaksonu. pak až bych řešil starter.
Upravil servisak dne 14.07.2017 12:24
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Nevím co by měl mít starter společného s chcípáním motorky?
U problému se spínáním čerpadla bych zkontroloval jak je na tom chcípák, pak vedení od spínačky, kdy se měnil palivový filtr a zkouknul zda nejsou prasklý hadice v nádrži. Proměřil zapalovací kabely. Toto tě nic nestojí a uděláš sám, pokud bude vše ok tak k někomu kdo dokáže zkontrolovat jak a kdy ten Hall spíná.
Tip- zkusvyměnit cívku od startéru, případně si od někoho půjč na zkouškz celej.
Neptej se mě proč, na to ti nedokážu odpovědět, ale loni jsem se na tomhle zapekl na skoro tři týdny...