Ahoj o víkendu chci osadit laďák na 1100 a zatím jsem slyšel názory na obě strany, buď že stačí nandat a nic neřešit, někdo zase píše, že by se měl poladit motor. Jelikož měním z originálu poprvé, budu rád za názory.
Předpokládám, že u laděné koncovky budou mít výfukové plyny volnější cestu oproti originální.
Volnoběh je přece nastaven napevno obtokovým šroubem ne?
Tak by se otáčky měly zvýšit.
u 1150 co je v podstate rovnaky motor som mal vsetky mozne kombinacie katalyzatoru a seriovej koncovky + Y-zvodu a ladaku (BOS). Ani v jednom pripade sa volnobeh nikam nepohol. Ani hore ani dole.
live fast, die young be wild, have fun
Tak zatím jsem tam narval laďák a nemám pocit, že by se to otáčkama hnulo, ale moc jsem to nesledoval, spíš jsem se kochal zvukem. Konečně to zní jako motorka o týhle kubatuře.
na 1150 se mi po výměně koncovky a Y-svodu za katalyzátor trošku zvýšil volnoběh. Nebylo to o moc ale bylo to poznat. Někdo si s tím chce pohrát, jiný neřeší a jezdí jako já
U mně vyměněno, zvuk mocný! Výkonově díru nepociťuju, otáčky dle mýho soudu nestouply. Možná mám pocit, že mi to teď o setinku víc žere, ale zatím to nemám vyzkoumaný, spíš pocitově z čárek na panelu...