není tam nic ten konektor na druhou zasuvku je sada a standartně na moto není. myslím si že napojení na konektor pod světlem bude dostačující.
Ale i spínanaá ma nevýhodu. nenabiješ si třeba mobil v kempu vše rěšíš za jízdy.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
já to vyřešil tak, že jsem si koupil origo sadu na dodělání klasické zásuvky na kapotáž pod budíky, tak jak to má BMW a mám klasickou CL autozásuvku, kam buď strčím CL USB pro jedno nebo dvě USB nebo tam nic není, když nepotřebuji a CL zásuvka je zavřena... sice asi dražší řešení, ale když já zásuvku řešil, ještě s USB nebyly takové možnosti...
Mydlo52 - zapnout zapalování, nechat projet "check", nakalibrovat (pomale do "plného" plynu a pomale zpět), nastartovat.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ne (starší modely nemají ve výfuku přívěru). Pouze při velkém tichu uslyšíš po zapnutí zapalování idle actuatory.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tak to ja som mal minulý rok v zime totálne vybitú baterku a po jej oživení som nič nekalibroval /možno tam bolo ešte toľko šťavy, aby nebolo treba/ , ale stáva sa mi niekedy, že mam moto na voľnobehu a pri rozbiehaní a prudkom pridaní plynu mi moto zhasne /naposledy v Bosne na hraniciach a to som nechcel zdrhnúť /, ale nerobí to stále iba občas. Vyzerá to tak, jak keby ju zadusilo množstvo benzinu /neviem/. Mohlo by to byť tým, že nemám na kalibrovaný plyn?
BMW R1200GSA r.v.:2010