Zdravím všechny, snad to nepíšu do blbého tématu...
Řeším problém s 1150gs, po zimě jsem v pohodě nastartoval nechal to chvíli běžet, parkuju ve tmavé místnosti tak jsem zjistil že mi trochu svítí kontrolka mazání, olej vyměněn před zimou 20w50 včetně filtru, je ho tam dost.
Otázka neví někdo kam vede kabel z čidla tlaku oleje? Jak moc budu muset rozebírat el.instalaci a hledat jestli se kabel někde kostří nebo odchází čidlo....pokud může někdo přeměřit skutečný tlak mazání? Nerad bych popravil motor.
Všem díky za odpověď.Pavel
Sice netuším, proč si to nenapsal do sekce pro 1150, ale jinak to vypadá na klasický případ odcházejícího čidla tlaku oleje. Vyměň a mělo by to být ok. Taky jsem to už řešil.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '14
BMW R 1150GS Adventure '02
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Kabel od cidla vede za starterem tim bych zacal. Nikdo tam nedava pres starter stahovacinpaskuna paknse kabel pere se spijkou. A nebo je prodrenej nekde na bloku v tech drzacich . Odpoj ho od cidla a natahni kabel od motoru
... servis a diagnostika BMW Motorrad
pavel1150gs napsal:
Zdravím všechny, snad to nepíšu do blbého tématu...
Řeším problém s 1150gs, po zimě jsem v pohodě nastartoval nechal to chvíli běžet, parkuju ve tmavé místnosti tak jsem zjistil že mi trochu svítí kontrolka mazání, olej vyměněn před zimou 20w50 včetně filtru, je ho tam dost.
Otázka neví někdo kam vede kabel z čidla tlaku oleje? Jak moc budu muset rozebírat el.instalaci a hledat jestli se kabel někde kostří nebo odchází čidlo....pokud může někdo přeměřit skutečný tlak mazání? Nerad bych popravil motor.
Všem díky za odpověď.Pavel
Drát vede ke kontrolce. Buď ho máš někde prodřený nebo budeš mít problém v kabeláži k budíkům - drží se tam v bužírce voda.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...