Around Africa 2013
Přidal sadilek dne 04. July 2013
Vzhledem k faktu ,že jsme usmlouvali cenu ubytování dost nízko, v osm přestala fungovat elektrika a když jsme se šli zeptat proč ten čůrek vody ve sprše neteče teplý, dozvěděli jsme se, že“ nesvítilo sluníčko a proto neteče teplá“. Teď už vím, že až příště budeme domlouvat ubytování slovo voda nestačí,musíme se ptát na teplou vodu. Po snídani budeme ještě smlouvat. Hlavně Zbyněk, který se v tom vyžívá. Konečně jsme nanosili všechno na motorky a po pár ujetých metrech Poubesova vrána stagnuje. Takže následovalo potupné odtlačeni zpět odkud jsme vyjeli. Rozborka karburátoru nepomohla, nakonec zjištěna vadná jednotka CDI. Naštěstí máme jednu sebou. Doufám,že ji už nebude nikdo potřebovat, protože jinak má smůlu. Vše nabaleno a jedem. Odbočujeme na zkratku of route a Sadilek má po chvíli jízdy prázdné zadní kolo. Přední duše máme tři a zadní jen jednu-no není to pech? Navíc zjišťuji, že máme sice 17tku ale šíři 150. Nechápu proč, jsem ji dostal k motorce jako náhradní. No nic, nacpali jsme ji tam a pokračujeme k Atlasu. Následná série zatáček a výjezdů je parádní. Vystoupali jsme přes 2000m. Úžasné výhledy rázem všechno vynahrazují. Rozhodujeme se, že dolů si cestu zkrátíme terénem přes hory. Všude jsou zbytky sněhu, a vše je dost podmáčené, což má na svědomí pád malýho Poubese. Odnesli to jen ohnutá řídítka. Motor vrčí, kola se točí tak se pokračuje dál. Nakonec jsme vystoupali do 2530m a říkáme si, jestli to bude takhle rozmáčené dolu, držkopádů asi přibude. Zkušebně odpojuji cenný filtr paliva, protože mám pocit ,že ten má na svědomí malý výkon mého stroje. A hele síla na spodní kvalty se zvyšuje, takže tady zřejmě bude problém. Nakonec nás dostihla tma, takže nocujeme ve 2000m a doufáme, že se nezmění počasí. Stejně toho máme všichni plný kecky. Zítra se snad dostaneme na silnici. Ještě než jdeme spát, slyšíme jak se k nám z kopce blíží neidentifikovatelný zvuk, honem saháme po čelovkách a svítíme směrem k cestě. Ve tmě kdy si nevidím ani na ruku to svrchu žene Maročan na motorce bez světel a s vypnutým motorem. Asi spoří palivo. Ale při pohledu na pravou stranu od cesty si nejsem jistý, jestli úspora tohoto stylu je na místě. Dolů je to pěknej kousek a asi by se proletěl. Je vidět že to má najetý. Ještě při oslnění našima čelovkama stihnul zamávat a zmizel ve tmě. Blázen
Novinka


Vzhledem k faktu ,že jsme usmlouvali cenu ubytování dost nízko, v osm přestala fungovat elektrika a když jsme se šli zeptat proč ten čůrek vody ve sprše neteče teplý, dozvěděli jsme se, že“ nesvítilo sluníčko a proto neteče teplá“. Teď už vím, že až příště budeme domlouvat ubytování slovo voda nestačí,musíme se ptát na teplou vodu. Po snídani budeme ještě smlouvat. Hlavně Zbyněk, který se v tom vyžívá. Konečně jsme nanosili všechno na motorky a po pár ujetých metrech Poubesova vrána stagnuje. Takže následovalo potupné odtlačeni zpět odkud jsme vyjeli. Rozborka karburátoru nepomohla, nakonec zjištěna vadná jednotka CDI. Naštěstí máme jednu sebou. Doufám,že ji už nebude nikdo potřebovat, protože jinak má smůlu. Vše nabaleno a jedem. Odbočujeme na zkratku of route a Sadilek má po chvíli jízdy prázdné zadní kolo. Přední duše máme tři a zadní jen jednu-no není to pech? Navíc zjišťuji, že máme sice 17tku ale šíři 150. Nechápu proč, jsem ji dostal k motorce jako náhradní. No nic, nacpali jsme ji tam a pokračujeme k Atlasu. Následná série zatáček a výjezdů je parádní. Vystoupali jsme přes 2000m. Úžasné výhledy rázem všechno vynahrazují. Rozhodujeme se, že dolů si cestu zkrátíme terénem přes hory. Všude jsou zbytky sněhu, a vše je dost podmáčené, což má na svědomí pád malýho Poubese. Odnesli to jen ohnutá řídítka. Motor vrčí, kola se točí tak se pokračuje dál. Nakonec jsme vystoupali do 2530m a říkáme si, jestli to bude takhle rozmáčené dolu, držkopádů asi přibude. Zkušebně odpojuji cenný filtr paliva, protože mám pocit ,že ten má na svědomí malý výkon mého stroje. A hele síla na spodní kvalty se zvyšuje, takže tady zřejmě bude problém. Nakonec nás dostihla tma, takže nocujeme ve 2000m a doufáme, že se nezmění počasí. Stejně toho máme všichni plný kecky. Zítra se snad dostaneme na silnici. Ještě než jdeme spát, slyšíme jak se k nám z kopce blíží neidentifikovatelný zvuk, honem saháme po čelovkách a svítíme směrem k cestě. Ve tmě kdy si nevidím ani na ruku to svrchu žene Maročan na motorce bez světel a s vypnutým motorem. Asi spoří palivo. Ale při pohledu na pravou stranu od cesty si nejsem jistý, jestli úspora tohoto stylu je na místě. Dolů je to pěknej kousek a asi by se proletěl. Je vidět že to má najetý. Ještě při oslnění našima čelovkama stihnul zamávat a zmizel ve tmě. Blázen

Více na http://www.jezdime.eu/?cesty-afrika#
Diskuse: forum/viewthread.php?thread_id=16684&pid=337761#post_337761