BMW GS Trophy 2014
Přidal TomasTT dne 05. September 2014
Zejména pro ty, kteří nechcete používat facebook, nějaké fotky z letošní soutěže GS Trophy v Kanadě. Jak možná víte, v týmu "střední evropy" jede Karel Řeháček - kterého jste mohli poznat na některé z navigačních rallye (jezdí na HP2). Celkově jede 48 závodníků ze 16 zemí v týmech, kde je vždy přiřazený jeden novinář. Karel jede v týmu s dvojicí poláků. Všichni jedou na stejných motorkách - R1200GS LC, Touratech na všech asi 100 motorek (evidentně se počítá s určitou úmrtností techniky) dodal sadu doplňků. Všichni mají stejné vybavení, stany atd. Vše zajištěné sponzory akce.

První den se vstávalo v 6 ráno, zabalili stany a po snídani a krátké rozpravě vyrazili na trať v okolí Alberty. Ráno bylo +2°C. Jedním z autorů tratě je náš kolega, kanadský prodejce Touratech, od kterého je většina fotek (další od majitele Touratechu). První den vedla trasa přes místa, která mají vyloženě dobrodružné názvy - třeba "potok co dělá vdovy" nebo "Grizzly potok" apod. Každopádně se jezdí v národním parku Glacier National Park. První speciál byl nazvaný "spadlý most". Tam museli závodníci (s pomocí novináře který s nimi jede) přenést své motorky přes poměrně prudký horský potok a dostat je na bahnitý vysoký břeh. Týmy si pomáhaly i navzájem, některé neměly šanci motorky na druhou stranu sami dostat. Trvalo to několik hodin. Cesta dále vedla krásnými horami a borovicovými lesy až do oblasti vesnice Golden, kde na ně čekal další speciál - Golden 8. Šlo o jízdu zručnosti v osmi disciplínách, které musel projet každý účastník. Na startu museli jezdci sebrat nafukovací míč a na konci osmi disciplín ho vrátit do koše. Za každou chybičku šly body dolů - chcípnutí motoru, pád, odšlápnutí nohou...

Po prvním dnu vede tým střední evropy (CEEU) především díky skvělé strategii přenášení motorek přes řeku a také díky vynikajícímu výkonu v jízdě zručnosti kde získali maximum bodů bez jediné ztráty. Celkově mají 38 bodů, další Francie 33, Jižní Afrika 31 a čtvrté Německo 23. Poslední je zatím Mexiko s 6 body.

Nastrojené motorky připravené na transport na akci. Touratech dodal vše, co na nich vidíte včetně polepu. Člověk vpravo je majitel a zakladatel firmy - Herbert Schwarz, který je na akci jako novinář.
Novinka
Zejména pro ty, kteří nechcete používat facebook, nějaké fotky z letošní soutěže GS Trophy v Kanadě. Jak možná víte, v týmu "střední evropy" jede Karel Řeháček - kterého jste mohli poznat na některé z navigačních rallye (jezdí na HP2). Celkově jede 48 závodníků ze 16 zemí v týmech, kde je vždy přiřazený jeden novinář. Karel jede v týmu s dvojicí poláků. Všichni jedou na stejných motorkách - R1200GS LC, Touratech na všech asi 100 motorek (evidentně se počítá s určitou úmrtností techniky) dodal sadu doplňků. Všichni mají stejné vybavení, stany atd. Vše zajištěné sponzory akce.

První den se vstávalo v 6 ráno, zabalili stany a po snídani a krátké rozpravě vyrazili na trať v okolí Alberty. Ráno bylo +2°C. Jedním z autorů tratě je náš kolega, kanadský prodejce Touratech, od kterého je většina fotek (další od majitele Touratechu). První den vedla trasa přes místa, která mají vyloženě dobrodružné názvy - třeba "potok co dělá vdovy" nebo "Grizzly potok" apod. Každopádně se jezdí v národním parku Glacier National Park. První speciál byl nazvaný "spadlý most". Tam museli závodníci (s pomocí novináře který s nimi jede) přenést své motorky přes poměrně prudký horský potok a dostat je na bahnitý vysoký břeh. Týmy si pomáhaly i navzájem, některé neměly šanci motorky na druhou stranu sami dostat. Trvalo to několik hodin. Cesta dále vedla krásnými horami a borovicovými lesy až do oblasti vesnice Golden, kde na ně čekal další speciál - Golden 8. Šlo o jízdu zručnosti v osmi disciplínách, které musel projet každý účastník. Na startu museli jezdci sebrat nafukovací míč a na konci osmi disciplín ho vrátit do koše. Za každou chybičku šly body dolů - chcípnutí motoru, pád, odšlápnutí nohou...

Po prvním dnu vede tým střední evropy (CEEU) především díky skvělé strategii přenášení motorek přes řeku a také díky vynikajícímu výkonu v jízdě zručnosti kde získali maximum bodů bez jediné ztráty. Celkově mají 38 bodů, další Francie 33, Jižní Afrika 31 a čtvrté Německo 23. Poslední je zatím Mexiko s 6 body.

Nastrojené motorky připravené na transport na akci. Touratech dodal vše, co na nich vidíte včetně polepu. Člověk vpravo je majitel a zakladatel firmy - Herbert Schwarz, který je na akci jako novinář.

Více: forum/viewthread.php?thread_id=24007