Nazdar su na slovensku a pri zasraveni motorky mi vystrikla dvakrat pres dirku ve vicku expansky chladici kapalina a dost. Zjistil jsem ze mam v expanzce o 2 cm vic vody jak ma byt max a taky ze vicko prasklo, pustil jsem to bez vicka a bublinky nejdou tak to asi nebude zavzdusneny do taz zni: staci odpustit vodu na irisku max a izolackou opravit nouzove vicko?
Je tu spatnej net pokud muzeste zkuste mi nekdo zjisti BMW prodejnu v okoli Presova diky popripade poslete sms. Tell je v profilu. Dky
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Nazdar su na slovensku a pri zasraveni motorky mi vystrikla dvakrat pres dirku ve vicku expansky chladici kapalina a dost. Zjistil jsem ze mam v expanzce o 2 cm vic vody jak ma byt max a taky ze vicko prasklo, pustil jsem to bez vicka a bublinky nejdou tak to asi nebude zavzdusneny do taz zni: staci odpustit vodu na irisku max a izolackou opravit nouzove vicko?
Je tu spatnej net pokud muzeste zkuste mi nekdo zjisti BMW prodejnu v okoli Presova diky popripade poslete sms. Tell je v profilu. Dky
mas to i SMSkou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vodu jsme osaly vicko zatahli smrstujici izolackou a 80km to drzi zejtra poresim novy vickoo. Diky vsem
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Tak zmena. Po dnesni konzultaci po telefonu s Cartecem Ostrava (diky hosi) jsem sundal bocni plast a otevrel chladic a ejhle nebyla preplnena expanzka protoze ji nekdo prelil , ale uvaril jsem motor a vicko chladice to pustilo do expansky aby nerupl chladic. Dolil jsem chladic pres expanzku vyhonil vsechny bubliny z hadic zavrel a zatim jedu.
Sice nechapu jak se to mohlo uvarit ale mozna mi kluci rekli ze uz bylo predtim v chladici min vody a ted v tech vedrech a jak se jelo dyl jedna a dva tak to proste uz nevydrzelo. Akorat teplomer byl v normalni poloze to nechapu.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Prave ze funel. A hlavne zastavil jsem slysim ze sahara jede vypnu klicek a v tu ranu vystrik z expansky jak prase.
Upravil schrek dne 05.08.2013 13:26
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
SAKRA. Schrek tu resi problem a ty mas jeste takovyhle kecy?
dela ti to dobre? osmikilo ma malej, kompaktni motor, kterej NEuchladis vzduchem.
Upravil hicks dne 05.08.2013 13:35
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
[quote]schrek napsal: Dolil jsem chladic pres expanzku vyhonil vsechny bubliny z hadic zavrel a zatim jedu.
Milý Hixi, na základě této Schrekovy zprávy jsem pochopil, že JEDE, tudíž problém (možná) odstraněn. Přeji mu aby v pořádku dojel kam chce.
K Tvé připomínce: vzducháč je vzducháč a nemá potřebu dolívat vodu. To je vše a nehledej za tím nic jiného.
Upravil hobr dne 05.08.2013 13:47
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
schrek napsal:
... teplomer byl v normalni poloze to nechapu.
Nevím, kde má Tvůj motor čidlo teploměru, ale většinou bývá někde "nahoře" a když je tam málo vody, tak ukazuje špatně (málo nebo normální teplotu). Alespoň mám takovou zkušenost s auty...
Upravil hobr dne 05.08.2013 13:53
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
hobr napsal:
K Tvé připomínce: vzducháč je vzducháč a nemá potřebu dolívat vodu. To je vše a nehledej za tím nic jiného.
hele podivej se na svoji motorku, pak se podivej na tu Schrekovu a dlouuze se zamysli nez se do osmikila budes TAKHLE navazet.
Upravil hicks dne 05.08.2013 13:55
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hele, tohle mi delalo tenkrat pri jizde v Iranu.
Po nejake delsi jizde a po zastaveni me otrikla voda z expansky az na budiky.
Byl to vadny termostat spolecne s nejakym prepoustecim ventilem. Nevim presne kde je.
Reseni bylo ze kazdy vecer jsem to musel odvzdusnovat.
Upravil dufino dne 05.08.2013 14:47
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
schrek napsal:
Tak zmena. Po dnesni konzultaci po telefonu s Cartecem Ostrava (diky hosi) jsem sundal bocni plast a otevrel chladic a ejhle nebyla preplnena expanzka protoze ji nekdo prelil , ale uvaril jsem motor a vicko chladice to pustilo do expansky aby nerupl chladic. Dolil jsem chladic pres expanzku vyhonil vsechny bubliny z hadic zavrel a zatim jedu.
Sice nechapu jak se to mohlo uvarit ale mozna mi kluci rekli ze uz bylo predtim v chladici min vody a ted v tech vedrech a jak se jelo dyl jedna a dva tak to proste uz nevydrzelo. Akorat teplomer byl v normalni poloze to nechapu.
No a to je ten důsledek jehož příčinu jsem popisoval ve vláknu o nepřesnosti teploměru u 8mi kila -mnozí říkali ,,to neřeš na co potřebuješ vědět přesnou teplotu ,a je tam když tak kontrolka přehřátí" -tak přesně pro tohle to potřebuju vědět abych mohl předejít tomu co musel řešit shrek-teploměr v normálu,motor přehřátej a obsluha se o tom doví až je nějaký malér.
PS:nezkoumal jsem zatím to víčko chladiče u 8mi kila ale tyhle systemy by měli mít dvojcestný víčko chladiče -tam a zpět-tj že při přehřátí odpustí přetlakovanou kapalinu do expanzky a po zchládnutí (vzniklým podtlakem) by se měla vrátit do chladiče.
Upravil kim dne 05.08.2013 15:49
kim napsal:
No a to je ten důsledek jehož příčinu jsem popisoval ve vláknu o nepřesnosti teploměru u 8mi kila -mnozí říkali ,,to neřeš na co potřebuješ vědět přesnou teplotu ,a je tam když tak kontrolka přehřátí" -tak přesně pro tohle to potřebuju vědět abych mohl předejít tomu co musel řešit shrek-teploměr v normálu,motor přehřátej a obsluha se o tom doví až je nějaký malér.
mozna proto ma LC teplotu vylozene na STUPNE.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kim napsal:
No a to je ten důsledek jehož příčinu jsem popisoval ve vláknu o nepřesnosti teploměru u 8mi kila -mnozí říkali ,,to neřeš na co potřebuješ vědět přesnou teplotu ,a je tam když tak kontrolka přehřátí" -tak přesně pro tohle to potřebuju vědět abych mohl předejít tomu co musel řešit shrek-teploměr v normálu,motor přehřátej a obsluha se o tom doví až je nějaký malér.
mozna proto ma LC teplotu vylozene na STUPNE.
Pokud je to tak, tak udělali jen rozumnou věc ,třeba časem dospějí i k číselnýmu tlakoměru oleje místo nějaké kontrolky která už prakticky oznamuje exitus motoru.
kim napsal:
No a to je ten důsledek jehož příčinu jsem popisoval ve vláknu o nepřesnosti teploměru u 8mi kila -mnozí říkali ,,to neřeš na co potřebuješ vědět přesnou teplotu ,a je tam když tak kontrolka přehřátí" -tak přesně pro tohle to potřebuju vědět abych mohl předejít tomu co musel řešit shrek-teploměr v normálu,motor přehřátej a obsluha se o tom doví až je nějaký malér.
mozna proto ma LC teplotu vylozene na STUPNE.
Pokud je to tak, tak udělali jen rozumnou věc ,třeba časem dospějí i k číselnýmu tlakoměru oleje místo nějaké kontrolky která už prakticky oznamuje exitus motoru.
mam i kontrolu HLADINY.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kim napsal:
No a to je ten důsledek jehož příčinu jsem popisoval ve vláknu o nepřesnosti teploměru u 8mi kila -mnozí říkali ,,to neřeš na co potřebuješ vědět přesnou teplotu ,a je tam když tak kontrolka přehřátí" -tak přesně pro tohle to potřebuju vědět abych mohl předejít tomu co musel řešit shrek-teploměr v normálu,motor přehřátej a obsluha se o tom doví až je nějaký malér.
mozna proto ma LC teplotu vylozene na STUPNE.
Pokud je to tak, tak udělali jen rozumnou věc ,třeba časem dospějí i k číselnýmu tlakoměru oleje místo nějaké kontrolky která už prakticky oznamuje exitus motoru.
mam i kontrolu HLADINY.
Tak jdou do sebe kluci konstruktérský,to ukázali už tím že na LC dali konečně páčku blinkrů místo té soustavy ovládacích ,,pedálů".
kim napsal:
No a to je ten důsledek jehož příčinu jsem popisoval ve vláknu o nepřesnosti teploměru u 8mi kila -mnozí říkali ,,to neřeš na co potřebuješ vědět přesnou teplotu ,a je tam když tak kontrolka přehřátí" -tak přesně pro tohle to potřebuju vědět abych mohl předejít tomu co musel řešit shrek-teploměr v normálu,motor přehřátej a obsluha se o tom doví až je nějaký malér.
mozna proto ma LC teplotu vylozene na STUPNE.
Pokud je to tak, tak udělali jen rozumnou věc ,třeba časem dospějí i k číselnýmu tlakoměru oleje místo nějaké kontrolky která už prakticky oznamuje exitus motoru.
mam i kontrolu HLADINY.
Tak jdou do sebe kluci konstruktérský,to ukázali už tím že na LC dali konečně páčku blinkrů místo té soustavy ovládacích ,,pedálů".
uz jsem ti to psal. Blinkr je az ZA krouzkem navigace, temer na nej nedosahnes pokud nejses xobotnice.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kim: kluci rikali ze ze by se to melo vracet taky ale jen kdyz chybi malo jak se to moc zavzdusni uz to nejde.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček